Organisere din dag

En af de sværeste ting for de fleste personer, der arbejder fra hjemmet er at holde fokus. En af de bedste måder at holde fokus er organisation. Derudover vil bliver organiseret hjælpe din tid ledelseskvalifikationer. To er meget forbundet.
Planlægning ud din dag er meget vigtig. Hvad du vil gøre i morgen, eftermiddag / og eller aften, afhængigt af hvad timer du arbejde er altafgørende.
Har en udløser, der starter din dag. F.eks. min trigger er jeg færdig med min morgentur. Når dette er gjort, jeg laver en kop Java og til kontoret jeg gå.
Én gang i office, computeren går på, sammen med den hjælpeudstyr. Jeg tjekke min kildre fil, min kalender for dagen, og trække min To-Do fil.
Mens jeg ser på disse elementer arbejder mit mailprogram for at tjekke e-mail. Jeg slette junk og håndtere den yderligere mail ved at besvare det, eller placere den i en mappe til at beskæftige sig med senere.
På dette tidspunkt afhængig af din virksomhed bør du begynde at behandle med emnerne i din kildre fil og til at gøre listen.
For dem af jer lige begyndt at køre en leasingkontrakt Køb virksomhed skal du gøre følgende:
Kontroller dine mål tjekke din kalender og skrabekæder fil Check din e-mail og svaret hvis du skal gå gennem din aviser og dine andre lister for sælgere at kalde. Ellers gøre dine opkaldet backs og etablere aftaler eventuelt starte kald – 1/2 time hver listen Send ud opfølgningsoplysninger Enter kalder i databasen læse i dit område, både på og udenfor linje besøg on-line grupper, der vedrører erhvervslivet modtag e-mail og reagere gøre din gøre listen for næste dag Tilføj aftaler til kalender
For dem af jer i leje køb skal business du kontrollere din trin for trin den første måned i din manual. Husk det skitserer, hvad du skal gøre den første måned. Listen ovenfor vil variere for dig, hvis du skal køre kvarterer, mødes med sælgere og/eller lejer købere, udbudt flyers eller tale ved møderne.
For dem af jer kører en forretning end kan leasingkontrakt køb du gøre mange af de samme ting som dem, der kører en leasingkontrakt Køb business. Grundlæggende er stadig de samme, er det lige du arbejder dem i et andet område. Hvis du vil lære at oprette og køre en vellykket hjem baseret virksomhed, tjek vores komplette hjem baseret Business Manual.
Så vær sikker på du har en til at gøre listen, en skrabekæder fil og en kalender. Har en udløser, der starter din dag. Sætte alle du gør i din kalender, og tilføje i tide til uheld. Hvis de ikke finder sted, vil du have ekstra tid. Opdele din dag til at gøre din gerning, brevskrivning, opfølgende e-mails, forsendelser, møder og eventuelle ekstra ting, der opstår for virksomheden bestemt. At have en plan for hvornår man skal gøre hvad, og planlægning ting, når du føler dig mere tryg, beskæftiger sig med dem, i kraft, den bedste tid for dig at gøre dem, vil gå langt i at gøre for en glattere arbejdsdag.
Og husk at udnytte denne spildtid. For eksempel, mens mail kommer eller du udskriver noget, tage sig af noget andet. For eksempel hvis du udskriver et stort dokument, eller e-maile et langt dokument, få din arkivering gjort, læse en kort artikel, sat datoer i kalenderen. Gøre en hurtig opringning check forsyninger, du får idé. Det vil tillade dig at få det hele gjort ved at styre din tid bedre.
Har du nogensinde spekuleret over, hvordan nogle mennesker arbejde to job, frivilligt arbejde, og tage sig af deres hjem og børn? Jeg gør, de ved, hvordan til at administrere deres tid.
Copyright DeFiore virksomheder 2001

En tanke om “Organisere din dag

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *